دوربين مدار بسته

ساخت وبلاگ

در دنیای امروز با رشد چشمگیر جمعیت و به دنبال آن افزایش بیشمار وسایل نقلیه، سیستم جی پی اس خودرو و یا همان ردیاب خودرو یکی از ایمن ‌ترین و مهم ‌ترین سیستم ‌های امنیتی در جهان برای خودروها به شمار می ‌رود؛ همچنین این وسیله در موقعیت‌ های مکانی و زمانی مختلف کمک بسیار بزرگی به صاحبان خودرو خواهد کرد.

دوربین خودرو

اگر بخواهیم با یک مثال ساده اهمیت استفاده از دوربین ثبت وقایع خودرو را برای شما شرح دهیم،بدین صورت که تصور کنید ماشین خود را پارک کرده اید، بعد از مدتی بازگشته و میبینید که ماشینی به خودروی شما صدمه زده است! چگونه آن را پیدا می کنید؟ یا حتی ضبط یا لاستیک خودروی شما به سرقت رفته است. چگونه سارق را شناسایی می کنید؟

تصور کنید خدای نکرده تصادف کرده اید، کدام مقصر است؟ ممکن است مقصر طرف مقابل باشد و او هم اصرار کند مقصر شما هستید. اینجاست که دوربین ماشین شما به کمک شما می آید. دوربین ماشین شما، همیشه در برابر بسیاری از کارها مراقب شماست.

در بسیاری از تصادفات رانندگی، تا آمدن پلیس و رسیدگی به موضوع و یافتن متخلف، دعوا بر سر مقصر پیش آمده است؛ برای حل این مشکل و جلوگیری از نزاع و کشمکش  بین رانندگان، شرکت های مختلف دوربین خودرو تولید کرده اند. دوربین ماشین یا خودرو در هر قسمتی از ماشین قابل نصب است و علاوه بر ضبط وقایع بعضی از این دوربین ها به صورت بر خط و زنده هم در تلفن همراه شما تصاویر را پخش می کنند.

اجزای تشکیل دهنده دوربین مداربسته منازل

این دوربین برای به کار گیری در محیط داخل منزل طراحی شده و ۳۶۰ درجه در محور افقی و ۹۶ درجه در محور عمودی قابل چرخش است و ۱۱۰ درجه میدان مشاهده کرد را در اختیارتان میگذارد . دوربین تحت شبکه شیائومی , دارنده حسگر CMOS بوده و فرمت فیلم های ضبط شده بوسیله آن MPEG4 می‌باشد و به میکروفون های داخلی و دو طرفه هم مجهز شده . از سایر خصوصیت های این دوربین تحت شبکه می شود به ظواهر قشنگ و وجود جایگاه کارت میکرو یو اس بی اشاره نمود که سعی آن را فراتر میبرد .

برای ذخیره فیلم های گرفته شده , سه شیوه موجود هست . یکی به کار گیری از بکاپ ذخیره شده در شیائومی Xiaomi Cloud , به کارگیری از کارت حافظه جانبی میکرو یو اس بی و دیگری به کارگیری از حافظه داخلی دوربین است که ۶۴ گیگابایت را تضمین می نماید . این دوربین قابلیت و امکان پخش به طور همزمان تصاویر ضبط شده در دستگاه های متعدد را داراست و پلی بک تا سرعت ۱۶ برابر را هم در اختیار استفاده کننده قرار می‌دهد .

دوربین مداربسته شیائومی , نه صرفا روی سطح ها متفاوت بلکه بر روی سقف و به صورت بر عکس هم قابل نصب هست.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 198 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 18:34

داستان کودکانه تاثیرات متعددی روی کودکان می گذارد. کودکانی که در سنین پایین به داستان های کودکانه گوش می کنند، در مدرسه عملکرد بهتری در حوزه های مختلف خواهند داشت؛ بهتر از سایر کودکان ارتباط می گیرند و اعتماد به نفس بالاتری دارند، در مسائل آموزشی نیز راحت تر و سریع تر از سایر کودکان مطالب را فرا می گیرند و مهارت های تکلمی و نوشتاری بهتری در مدرسه دارند. داستان کودکانه هنر نویسندگی و انشا نویسی را در کودکان و نوجوانان در دوران مدرسه تقویت می کند و استعداد های نهان آن ها را در مدرسه شکوفا می کند. 

خواندن داستان کودکانه برای بچه ها در هنگام شب و قبل از خواب، باعث ایجاد آرامش در ذهن کودک برای خواب او شده و تا حد بسیار زیادی در رفع مشکل نخوابیدن کودکان در شب هنگام موثر است. نخوابیدن کودکان در شب، علل متعددی را شامل می شود که بهم ریختن برنامه خواب کودک در یک بازه زمانی، عمده ترین دلیل بروز آن به شمار می آید. مثلا اگر یک یا دو روز کودک بعد از ظهر نخوابد یا از خواب بیدار شود، در برنامه خواب کودک تاثیر می گذارد و نخوابیدن کودکان در روز های بعد را به دنبال دارد. عوامل روانی مانند افسردگی، خشم و پرخاشگری در کودک، ترس و استرس و اضطراب در کودکان، از علل دیگر نخوابیدن کودکان به شکل صحیح است.

داشتن برنامه غذایی مناسب برای کودک در هفته، در رشد و نمو جسمی کودک تاثیر بسیار زیادی دارد. پروتئین ها و ویتامین های غذا در کودک، جذب بدن او شده و در رشد استخوان ها و تکامل مفاصل کودک در رده سنی رشد او، تاثیرگذار است. دادن غذاهای کمکی مقوی به کودک که ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز بدن او را تامین می کند، و در رشد او تاثیر گذار است؛ در مقابل غذاهایی که حاوی پروتئین نیستند و فایده ای برای بدن کودک ندارد، مانند پفک و چیپس و ...، ضرر های متعددی برای بدن او دارد و می تواند جلوی رشد جسمی کودک را بگیرد. هم چنین دادن خوراکی های مضر به کودک، می تواند بیماری های گوارشی متعددی را برای کودکان در پی داشته باشد.

 
دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 168 تاريخ : چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت: 23:28

استفاده از دوربین خودرو در وسایل نقلیه عمومی و خصوصی می تواند امنیت این وسایل و مسافران آنها را تا حد زبادی تامین کند. با وجود دوربین مداربسته خودرو، کاربران این امکان را می یابند تا بر روی وسیله نقلیه خود یک سیستم نظارتی کامل و مستقل داشته باشند. در اصطلاح به این نوع از دوربین های مداربسته mobile cameras گفته می شود. کاربرد این دوربین ها اغلب در کسب و کارهایی است که با وسایل نقلیه سر و کار دارند از جمله حمل و نقل عمومی، سرویس مدارس و … . گاه در این کسب و کارها حوادثی رخ می دهد که ضرورت وجود سیستم مداربسته را برای ثبت جزئیات حادثه افزایش می دهد. به عنوان مثال فرض کنید که در خودرو خود در حال رانندگی هستید و با وجود اینکه در حین رانندگی به تک تک قوانین رانندگی  عمل می کنید اما ناگهان با خودروی دیگری تصادف می کنید. در این هنگام چنانچه راننده مقابل از صحنه تصادف فرار کند و شما نتوانید شماره پلاک آن را یادداشت نمایید هیچ مدرکی برای شکایت و گرفتن خسارت خود نخواهید داشت. در چنین شرایطی وجود دوربین مداربسته خودرو می تواند کمک بزرگی برای ثبت وقایع رخ داده باشد.

کاربردهای ردیاب خودرو

دو تکنولوژی اصلی که در ردیاب وجود دارد جی پی اس (GPS) و جی پی آر اس (GPRS) است. ردیاب خودرو به وسیله جی پی اس، طول و عرض جغرافیایی خودرو را بدست می ‌آورد و به وسیله جی پی آر اس (سیم کارت) این مختصات را برای صاحب خودرو ارسال نموده و به این شکل ردیابی خودرو را انجام می‌ دهد. از کاربردهای ردیاب خودرو می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ردیابی لحظه‌ ای خودرو
  • خاموش کردن خودرو از راه دور
  • تعریف کردن سرعت مجاز برای خودرو بر حسب کیلومتر که اگر سرعت خودرو بیش‌تر از سرعت مجاز تعریف شود به صاحب خودرو پیغام هشدار فرستاده می‌ شود.
  • تعریف محدوده مجاز جغرافیایی برای عبور و مرور خودرو که در غیر این صورت هشدار برای صاحب خودرو ارسال می ‌شود.
  • مشاهده مسیر پیموده شده توسط خودرو با زمان و تاریخ دقیق

کاربردی ترین دوربین شیائومی

حتما شما هم در بسیاری از موراد تمایل داشته اید که به فضاهای گوناگون مانند خانه، اتاق کودک، محل کار در زمان عدم حضورتان دسترسی داشته و کنترل نمایید.شیائومی که هم اکنون به یک غول تکنولوژی تبدیل شده است دوربین های متعدد و جالبی را عرضه کرده است که با قیمت مناسب امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از این دوربین ها، دوربین هوشمند تحت شبکه شیائومی است که یکی از بهترین تجهیزات نظارتی موجود در بازار های جهانی است. دوربین شیائومی می تواند جای خالی شما در محیط های گوناگون را پر نموده و دسترسی کاملی را برای نظارت و کنترل این مکان ها به شما بدهد.هوشمندی این محصول و بهره وری از نرم افزار مخصوص ، دوربین را کامل در اختیار شما در آورده است تا بتوانید به صورت دلخواه تنظیماتی انجام داده و افراد و اشیائ گوناگون را کنترل نمایید.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت: 17:42

 

موبایل ها و لپ تاپ نقش بسیار مهمی در زندگی امروزی دارند. زندگی بدون گوشی همراه، کامپیوتر ها و لپ تاپ ها تقریبا غیر ممکن شده است بنابراین خدمات مربوط به تعمیر ابزارات الکترونیکی به خصوص گوشی های همراه و لپ تاپ ها و کامپیوتر از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار هستند.

هزینه تعمیر موبایل یا به طور کلی هزینه تعمیرات ابزارات الکترونیکی به میزان آسیب دیدگی دستگاه شما و همچنین نوع آسیب دیدگی آن که سخت افزاری است یا نرم افزاری بستگی دارد. به عنوان مثال اگر موبایل یا لپ تاپ شما دچار آسیب دیدگی و اختلالات مربوط به بخش نرم افزاری شده باشد طبیعتا هزینه تعمیر و رفع مشکلات مربوط به بخش نرم افزاری نسبت به تعمیر و رفع مشکلات مربوط به بخش سخت افزاری کم تر است. تعمیر مشکلات مربوط به بخش سخت افزاری معمولا هزینه بیشتری دارد به خصوص اگر تکنسین و کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات موبایل یا لپ تاپ تشخیص دهد که قطعه سخت افزاری آسیب دیده قابل تعمیر نیست و نیاز به تعویض دارد، هزینه آن قطعه نیز بر هزینه تعمیر لپ تاپ یا گوشی شما افزوده می شود بنابراین خدمات مربوط به تعویض قطعه یا قطعات سخت افزاری بیشترین هزینه را دارند.

برند شیائومی یکی از شرکت های سازنده ابزارات الکترونیکی است که محصولات آن قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر شرکت های سازنده ابزارات الکترونیکی دارد. قطعات سخت افزاری نمونه اصلی و 100% اورجینال این برند نیز از قیمت مناسبی برخودار هستند بنابراین حتی اگر در فرآیند تعمیر گوشی شیائومی نیاز به تعویض قطعه یا قطعات سخت افزاری باشد شما نسبت به تعمیر محصولات سایر شرکت های سازنده هزینه کم تری پرداخت خواهید کرد.

با توجه به بالا رفتن روزافزون قیمت لپ تاپ ها، خدمات تعمیر ابزارات الکترونیکی به خصوص لپ تاپ بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است چرا که خرید مجدد لپ تاپ هزینه بسیار زیادی دارد بنابراین تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در زمینه تعمیر انواع لپ تاپ همواره در تلاش اند تا هر مشکل و اختلالی در عملکرد لپ تاپ را رفع کنند و توانایی های خود را بالاتر ببرند. تعمیر لپ تاپ در محل یکی از خدمات به صرفه ای است که برای کاربران ارائه شده است. تکنسین و کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات ابزارات الکترونیکی در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و با حضور خود مشتری به تعمیر دستگاه می پردازد و مشکلات مربوط به آن را رفع می کند. این روش به صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار کمک می کند.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت: 6:17

برای خرید دوربین مداربسته داهوا لازم است با نکات زیر آشنا باشید .

  • دوربین مداربسته داخلی

دوربین‌های مداربسته‌ای که در فضاهای داخلی نصب می‌شوند با نام داخلی یا ایندُر (indoor) شناخته می‌شوند. نصب دوربین مداربسته ایندُر علاوه بر تأمین امنیت، می‌تواند باهدف نظارت بر پرسنل و کارمندان، جلوگیری از نزاع، بررسی رفتار مشتریان در یک فروشگاه، آنالیز و بررسی پروسه‌های تحقیقاتی و غیره نیز باشداستفاده از دوربین‌های داخلی به‌طورمعمول در فضاهای مسقف مانند منزل، شرکت، دفتر کار و هر فضای سرپوشیده‌ای می‌باشد.

  • دوربین مداربسته خارجی

عبارت اوت‌دُر (outdoor) یا خارجی نیز به دوربین‌های مداربسته‌ای اطلاق می‌شود که در فضاهای خارجی و باز نصب می‌شوند. این دوربین‌های به ‌دلیل اینکه تحت تأثیر آب‌وهوا و شرایط محیطی محل نصب بوده و در معرض باد، باران، سرما و گرمای شدید، نور خورشید و… هستند، بنابراین لازم است که ویژگی‌های خاصی داشته و از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشند.

لازم به یادآوری است که دوربین‌های مداربسته خارجی باید طوری نصب شوند که در دسترس افراد خرابکار و سارقین نیز قرار نگیرند.

سیستم های دزدگیر وایرلس:

شما بایستی تصمیم بگیرید که از چه نوع سیستم دزدگیری استفاده خواهید کرد. مقاله راهنمای خرید دزدگیر اماکن به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از این پنل ها سیستم دزدگیر وایرلس یا هشدار بی سیم است. سنسورهای هشدار بی سیم، برای تغذیه از باتری استفاده می کنند و از طریق سیگنال های رادیویی با کنترل پنل ارتباط برقرار می کنند.
نصب سنسورهای وایرلس معمولاً بسیار ساده تر و بهتر و راحت تر انجام می شود، حتی افراد مبتدی هم می توانید این نوع سیستم ها را به راحتی و بدون سختی زیاد نصب کنید. همچنین اضافه نمودن سنسور نیز در این محصولات بسیار ساده انجام می پذیرد. جا به جایی این محصولات بسیار ساده بوده و در صورت نیاز به جا به جایی بدون هیچ مشکلی ان کار صورت می پذیرد.
عملکرد سنسور های وایرلس نیز بسیار خوب می باشد اما بایستی توجه بکنید که قیمت این سنسور ها از نمونه های مشابه بیشتر است. هرچند قیمت سنسور ها و تهیه باطری مجزا برای هر سنسور ممکن است شما را نگران کند. اما توجه داشته باشید که دردسر های سیم کشی در اماکن شما بسیار بیشتر از هزینه تهیه سیستم وایرلس خواهد بود.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 194 تاريخ : شنبه 23 اسفند 1399 ساعت: 23:18

ابزارات الکترونیکی امروزه نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره ما ایفا می کنند. لپ تاپ ها یکی از ابزارات الکترونیکی هستند که بسیار برای ما پر اهمیت هستند. نسل بعدی کامپیوتر ها لپ تاپ ها بودند چرا که کامپیوتر ها در بسیاری از فعالیت های روزمره به انسان ها کمک می کردند اما قابل حمل نبودند بنابراین شرکت های سازنده ابزارات الکترونیکی کامپیوتر های قابل حمل یعنی لپ تاپ ها را تولید کردند.

البته به دلیل افزایش روز افزون قیمت لپ تاپ مسئولیت تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ بسیار بیش تر از پیش است زیرا مجموعه ای که در زمینه تعمیرات انواع لپ تاپ فعالیت دارد باید هر روزه تلاش کند توانایی های خود را بالاتر ببرد تا تمامی مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری لپ تاپ های تمامی شرکت های سازنده را رفع کند.

برند هایی مانند: دل، اچ پی، لنوو و... از محصولات بسیار با کیفیتی برخوردار هستند و لپ تاپ های متفاوتی برای رفع انواع نیاز ها تولید و به بازار عرضه می کنند. تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ باید به تفاوت های ساخت لپ تاپ های تمامی شرکت های سازنده چه در زمینه سخت افزاری یا نرم افزاری مسلط باشد تا بتوانند به طور صحیح مشکل لپ تاپ را عیب یابی کند و به تعمیر دستگاه بپردازد.

تعمیر لپ تاپ دل یکی از خدماتی است که به صورت تخصصی به کاربران ارائه شده است. دل یکی از برند های بسیار محبوب و پر فروش در ایران است بنابراین باید خدمات مربوط به تعمیرات لپ تاپ های این برند به صورت کاملا تخصصی ارائه شود چرا که در صورتی که تکنسین متخصص در زمینه تعمیرات ابزارات الکترونیکی عیب یابی صحیح مشکل دستگاه را انجام ندهد و دچار اشتباه شود و این اشتباه به علت عدم آگاهی به جزئیات سخت افزاری یا نرم افزاری محصولات شرکت سازنده دل باشد، خسارت بسیار بیشتری به لپ تاپ شما وارد می شود. لپ تاپ های شرکت سازنده ابزارات الکترونیکی اچ پی نیز محبوبیت خاص خود را در جهان از جمله ایران دارند. لپ تاپ های اچ پی نسبت به سایر برند ها معمولا قیمت مناسب تری دارند و از کیفیت ساختاری خوبی نیز نسبت به قیمت خود برخوردار هستند بنابراین فروش خوبی نیز دارند. خدمات مربوط به تعمیر لپ تاپ Hp به علت این که این لپ تاپ ها قیمت مناسبی دارند خدمات مربوط به تعمیر آن ها نیز نسبت به تعمیر محصولات سایر شرکت های سازنده هزینه کم تری دارند.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت: 18:43

بی خوابی کودکان عبارت است از حالتی که کودک در خوابیدن مشکل دارد و به سختی به خواب می رود یا در به صورت مکرر از خواب می پرد. این اختلال می تواند دارای دلایل جسمی یا روانی متعددی باشد که در هر دو صورت به کودک آسیب های متعددی وارد می کند و باعث ایجاد تنش در خانواده و به هم ریختن برنامه خانواده و اضطراب کودکان می شود.در صورت شدی بودن اختلال بی خوابی کودکان، برای تشخیص علت بروز آن باید به روانپزشک برای معالجه مراجعه کرد.

خواب نوزادان در شبانه روز تا 20 ساعت از 24 ساعت ساعت، نرمال است. کودکان تا یک سالگی به 15 ساعت خواب در شبانه روز و تا 3 سالگی به 12 ساعت خواب نیاز دارند.

معمولا کودکان از 3 سال به بالا و نوجوانان به طور میانگین هشت ساعت در شبانه روز می‌خوابند ولی این میزان خواب برای هرکس بر اساس سبک زندگی، شغل، میزان فعالیت و عادت‌های او متفاوت می باشد.

اضطراب کودکان یکی از عواملی است که می تواند باعث بی خوابی کودکان با بدخوابی آن ها شود. استرس و اضطراب کودکان یک مبحث مهم در ارتباط با کودکان است که کنترل نشدن آن در کودکی، مشکلات عدیده ای را در بزرگسالی در پی دارد. استرس و اضطراب کودکان می تواند به دلایل شرایط محیط زندگی در آن ها پدیدار شود. وجود تنش در خانواده و محیط اطراف کودک عمده ترین عاملی است که این اختلال را در کودک به وجود می آورد. استرس های مداوم و وارد کردن فشار های روانی به کودک، منجر به بروز پرخاشگری در کودکان می شود.

کودک پرخاشگر، عصبانی است و دوست دارد داد بزند، فحش بدهد و اشیاء را پرتاپ کند. این رفتار ها به خصوص در نوجوانی به شدت بروز پیدامی کند و دلایل متنوعی را شامل می شود. الگو برداری های نامناسب در خانه یا مدرسه و مهد کودک عمده دلیل پرورش کودک پرخاشگر در جامعه است؛ به همین دلیل است که روانشناسان همیشه می گویند در حضور کودک مراقب رفتار و گفتار خود باشد. ناکامی در رسیدن به مقصود، استرس و اضطراب کودکان، افسردگی و عوارض ناشی از مصرف دارو برخی از عوامل تاثیرگذار در بروز پرخاشگری در کودکان به شمار می آیند.

برای درمان و کنترل پرخاشگری در کودکان بهتر است با کودک پرخاشگر با ملایمت صحبت کنید و سعی کنید علت رفتار را از او جویا شوید و کودک را آرام کنید؛ هم چنین حتی الامکان الگو های رفتاری نامناسب را از کودک دور کنید و محیط را برای او آرام کنید.

 
دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 195 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت: 17:04

سرویس کولر و سرویس تلویزیون جز اقداماتی است که حداقل سالی یک بار انجام می شود چون استفاده از این دستگاه ها به طور مداوم است و جز لوازم اولیه خانگی هستند. کولر ها معمولا بعد از فصل تابستان و در نمونه هایی از آن ها که قابلیت گرمایشی نیز دارند بعد از فصل زمستان نیز نیاز به سرویس کولر دارند چرا که در فصل های مورد نیاز کولر، استفاده از آن ها به طور مداوم است و باعث می شود بخش فن دستگاه آلوده شود یا ورود گرد و غبار به داخل دستگاه آن را نیازمند به انجام سرویس کولر می کند. اگر سرویس کولر در مواقع مورد نیاز انجام نشود در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشکلات جدی تر در روند عملکرد کولر می شود و نیاز به اقدام برای تعمیر کولر خواهد بود.

تلویزیون ها نیز با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، پیشرفته تر و ساختار آن ها پیچیده تر می شود. ظرافت به کار رفته در تلویزیون های امروزی نیازمند مراقب های ویژه و انجام سرویس تلویزیون است تا از خراب شدن آن ها جلوگیری شود. همچنین به دلیل بالا رفتن قیمت تلویزیون ها هزینه تعمیر آن ها نیز بسیار زیاد خواهد بود پس بهتر است در صورت احساس وجود کوچک ترین مشکلی در روند عملکرد دستگاه تلویزیون خود برای سرویس تلویزیون خود اقدام کنید تا کارشناس متخصص در این زمینه با انجام تست سلامت، در صورت وجود هرگونه اختلال کوچک آن را تعمیر کند.

یخچال نیز جز لوازم اولیه خانگی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که با خراب شدن حتی چند ساعته آن، مواد غذایی خراب می شود. بنابراین اگر یخچال فریزر شما ناگهان خاموش می شود، عمل سرد کردن را به درستی انجام نمی دهد و یا به مشکلات دیگری دچار شده است باید برای تعمیر یخچال فریزر خود به سرعت اقدام کنید تا از خراب شدن تمامی مواد غذایی خود جلوگیری کنید. همچنین قیمت یخچال فریزر ها نیز مانند تلویزیون ها بالا رفته است و تعمیر آن نیز هزینه زیادی خواهد داشت. هرچه تعمیر و رفع مشکل کوچکی از یخچال را به تعویق بیاندازید، مشکلات کوچک دستگاه باعث مشکلات بزرگ تر خواهد شد و در نتیجه شما هزینه بیشتری را برای تعمیر یخچال فریزر خود خواهید پرداخت.

سرویس کولر، سرویس تلویزیون و تعمیر یخچال فریزر از جمله خدماتی هستند که لازمه هر خانه و خانواده ای هستند و باید به صورت کاملا تخصصی برای کاربران ارائه شود.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 14 اسفند 1399 ساعت: 17:40

هزینه تعمیرات مودم بستگی به نوع آسیب دیدگی مودم و همچنین میزان آسیب دیدگی دارد. مودم ها وظیفه برقراری ارتباط بین ابزارات الکترونیکی با اینترنت و دنیای مجازی را دارند. اکثر ما بخشی از وقت روزانه خود را به فضای مجازی اختصاص می دهیم بنابراین این فضا برای ما اهمیت زیادی دارد و قطع ارتباط ما با این فضا، ما را ملزم می کند تا به دنبال برقراری دوباره ارتباط باشیم.

موبایل یکی از ابزاراتی است که بستر استفاده و ورود به دنیای مجازی را برای ما فراهم می کند و خراب شدن آن نیز می تواند کابوس باشد. هزینه تعمیر موبایل نیز به نوع آسیب دیدگی که سخت افزاری است یا نرم افزاری بستگی دارد. به طور کلی هزینه تعمیر موبایل در بخش سخت افزاری بیشتر از نرم افزاری است. در صورتی که کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات موبایل تشخیص بدهد که قطعه یا قطعات آسیب دیده سخت افزاری دستگاه نیاز به تعویض دارند، طبیعتا هزینه تعمیر نیز بالاتر می رود چرا که قطعه یا قطعات سالم و نمونه 100% اورجینال و اصل باید جایگزین قطعه آسیب دیده شوند، اگر قطعه جایگزین شده اورجینال نباشد و غیراصل باشد به احتمال زیاد با گذر زمان و در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری در دستگاه شما می شود.

لپ تاپ ابزار دیگری است که بستر استفاده و ارتباط ما با فضای مجازی را فراهم می کند. بسیاری از کار ها با گوشی هوشمند قابل انجام نیستند یا به سختی انجام می شوند و نیاز به لپ تاپ یا کامپیوتر دارند. استفاده مداوم، بهترین لپ تاپ از بهترین برند را نیز ممکن است دچار مشکل کند و نیاز به تعمیر پیدا کنند. هزینه تعمیر لپ تاپ بستگی به مدل لپ تاپ, نوع آسیب دیدگی، نرم افزاری یا سخت افزاری بودن آن و.. دارد. هرچه لپ تاپ گران قیمت تر باشد طبیعتا هزینه تعمیر آن نیز بالا می رود زیرا برای تعمیر آن نیاز به دقت و دانش بیشتری نسبت به بقیه لپ تاپ ها است.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 14 اسفند 1399 ساعت: 17:27

تعمیرات لوازم خانگی از جمله سرویس هایی است که همه ما به آن نیاز داریم چرا که لوازم خانگی از ضروری ترین لوازم هستند و در صورت خرابی هر یک از آن ها دچار مشکل خواهیم شد. تعمیرات یخچال و تعمیرات کولر از جمله سرویس هایی هستند که باید برای تعمیر آن ها حداقل یک مرکز تعمیرات خوب را بشناسیم تا در صورت نیاز با آن ها تماس بگیریم.

برای کاهش هزینه های تعمیرات یخچال به اندازه ظرفیت محفظه داخلی یخچال در آن مواد غذایی قرار دهید و بیشتر از حد محفظه را پر نکنید چرا که در این حالت برای سرد کردن تمامی مواد غذایی داخل محفظه و رساندن آن ها به دما تنظیم شده توسط شما زمان بیشتری نیاز است و موتور یخچال زمان بیشتری در حال کار خواهد بود که باعث فشار بیش از حد به آن می شود. با فشار بیش از حد به موتور، طبیعتا موتور دستگاه دچار مشکل خواهد شد و از آن جایی که موتور بخش اصلی هر دستگاهی است، برای تعمیر آن هزینه زیادی را متحمل خواهید شد. باز و بسته کردن مداوم در یخچال نیز احتمال خرابی آن را بیشتر می کند. باز و بسته کردن در یخچال باعث می شود که هوای گرم خارج از محفظه یخچال جایگزین هوای سرد داخل محفظه یخچال شود و موتور دوباره شروع به سرد کردن مواد غذایی و رساندن آن ها به دما تنظیم شده کند در نتیجه باز و بسته کردن بیش از حد در یخچال احتمال آسیب به موتور دستگاه را بالا می برد. فراموش نکنید که برای تعمیر یخچال خود حتما به مرکز تعمیرات تخصصی یخچال مراجعه کنید چرا که در غیر این صورت اگر تعمیرکار به اندازه کافی ماهر و مجرب نباشد باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری در یخچال شما خواهد شد.

اهمیت کامپیوتر ها هرروزه بیشتر می شود و کامپیوتر تبدیل به یکی از اعضا اصلی هر خانه ای شده اند. تعمیرات کامپیوتر نیز جز خدماتی است که باید به صورت تخصصی به کاربران ارائه شود. با توجه به وابسته بودن بسیاری از فعالیت های روزمره به کامپیوتر ها، در صورت خراب شدن این دستگاه به سرعت دنبال سریع ترین راه برای تعمیر آن می گردیم، بنابراین یک مرکز تعمیرات قابل اعتماد را بشناسید تا در صورت نیاز به سرعت با آن ارتباط برقرار کنید و برای تعمیرات کامپیوتر خود اقدام کنید. برای تعمیر کامپیوتر نیز حتما به کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات کامپیوتر مراجعه کنید تا بر اثر اشتباه در فرآیند تعمیر، دستگاه شما دچار مشکلات بیشتری نشود.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 14 اسفند 1399 ساعت: 0:07

تعمیرات موبایل یکی از فرآیند های مهم جامعه امروزی است. با بالا رفتن روز افزون قیمت گوشی همراه هوشمند، هزینه تعمیرات موبایل نیز بالا می رود. تعمیرات موبایل باید به صورت کاملا تخصصی و به دست کارشناسان متخصص در زمینه تعمیر موبایل انجام شود چرا که در غیر این صورت و با عیب یابی نادرست توسط تعمیرکار نابلد، باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری در دستگاه موبایل می شود و شما هزینه بیشتری را برای تعمیر موبایل خود متحمل خواهید شد.

تعمیرات مودم و کامپیوتر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند چون بسیاری از فعالیت های روزمره وابسته به این وسیله های الکترونیکی هستند. مودم ارتباط کامپیوتر و گوشی های همراه را با دنیای مجازی و اینترنت برقرار می کند بنابراین درستی عملکرد آن بسیار مهم است. در صورتی خرابی مودم یا کامپیوتر باید سریعا برای تعمیر آن ها اقدام کنیم تا بتوانیم فعالیت های خود را به درستی و راحتی انجام دهیم زیرا انجام بسیاری از کار ها بدون دخالت مودم و کامپیوتر و گوشی همراه بسیار سخت خواهد بود.ما بسیاری از زمان روزانه خود را صرف استفاده از این وسیله ها می کنیم بنابراین احتمال خرابی آن ها نیز بسیار بالا می رود.

تعمیر کامپیوتر در محل و سرویس مودم از خدماتی هستند که شما می توانید برای صرفه جویی در زمان خود از آن ها بهره ببرید. از آن جایی که جا به جایی کامپیوتر برای انتقال آن به مرکز تعمیرات کاری بسیار دشوار است، تعمیر کامپیوتر در محل یکی از خدمات بسیار پرکاربرد است. مودم ها نیز ممکن است مشکلات جزئی داشته باشند یا در ارتباط با مودم های وابسته به خط تلفن، ممکن است مشکل از خط تلفن شما باشد بنابراین کارشناس متخصص باید در محل مورد نظر مشتری حضور پیدا کرده و تمامی قسمت های مربوط را مورد بررسی قرار دهد و با تست سلامت از بخش های مودم، آن را عیب یابی کند. ایرادات عملکرد مودم می تواند مربوط به تنظیمات نادرست نرم افزاری نیز باشد.

در صورتی که در فرآیند تعمیرات مودم، موبایل یا کامپیوتر کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات تشخیص دهد که نیاز به تعویض قطعات سخت افزاری برای تعمیر آسیب دیدگی است، باید از نمونه های اورجینال برای جایگزینی قطعات آسیب دیده استفاده شود. قطعات غیراصل به طور موقت مشکل فعلی دستگاه را حل کرده و در دراز مدت باعث آسیب دیدگی و خسارت بیشتر به موبایل، کامپیوتر یا مودم می شوند.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 23:51

همه والدین دوست دارند فرزندی داشته باشند که سرشار از هوش کودکانه است و باهوش و استعداد خود همه را به خود خیره می کند؛ اما کدام کودکان واقعا باهوش هستند؟ از نگاه گاردنر، روانشناس بزرگ کودک، هوش کودکان 7 قسم دارد که بخشی از آن انتصابی است و به طور ذاتی در همه کودکان وجود دارد؛ اما بخشی دیگر از این هوش کودکانه، انتصابی است و با تمرین و تقویت آن ها، تبدیل به مهارت در کودکان می شود.

هوش زبانی، هوش ریاضی و منطقی، هوش بصری، هوش موسیقی، هوش بدنی تعادلی، هوش بین فردی و هوش درون فردی انواع هوشی است گاردنر برای کودکان برشمرده است و تقویت هر یک از این ها در کودک، منجر به ارتقاء آن بخش از هوش کودکانه در کودک می شود. لذا بخشی از هوش در کودکان انتصابی است و بخشی دیگر اکتسابی است و نیازمند تمرین و تکرار و مهارت های خاص خود می باشد.

بالا بودن هوش زبانی در کودک منجر به بالا رفتن سرعت حرف زدن بچه می شود. کودکان معمولا از 9 ماهگی به بعد مهارت های کلامی خود را آغاز می کنند و تلاش می کنند تا با ایجاد اصوات و ادای کلمات با محیط پیرامون خود ارتباط برقرار کنند. زمان زبان باز کردن کودک و حرف زدن بچه تا حدود بسیار زیادی تحت تاثیر هوش زبانی او است. همانطور که در بالا گفته شد، بخشی از این هوش به صورت انتصابی در ذات کودک نهادینه شده است و بخشی دیگر با تمرین های گفتاری و حرف زدن با کودک و خواندن داستان های متعدد کودکانه برای او، در وجود کودک تقویت می شود.

هم چنین بالا بودن هوش بدنی تعادلی در کودک، تکامل مفاصل و استخوان های کودک را سرعت می بخشد و در نتیجه کودکانی که هوش بدنی تعادلی بالایی دارند، زودتر از سایر کودکان می توانند روی پای خود بایستند و راه افتادن کودک در این بچه ها سریع تر است. غذاهای کمکی دارای پروتئین و کلسیم های متعدد، باعث بالا رفتن این هوش در کودکان می شود. فرایند راه افتادن کودک و تکامل استخوان های او در هشت، نه ماهگی سرعت بیشتری گرفته و تقریبا از همین زمان کودکان سعی می کنند رو پاهای خود بایستند و حرکت کنند.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 18:09

تلویزیون، کولر، یخچال و فریزر جز لوازم اولیه خانگی هستند که در صورتی که در روند کاری آن ها مشکل به وجود بیاید باید سریعا برای تعمیر هر یک از آن ها اقدام کنیم.

برای کاهش هزینه تعمیر تلویزیون و تجهیزات وابسته به آن از سرویس تلویزیون غافل نشوید و حداقل به طور سالیانه برای سرویس تلویزیون خود اقدام کنید تا از خراب شدن تلویزیون جلوگیری کنید. پنل تلویزیون مهم ترین بخش در قطعات تلویزیون است. در صورتی که پنل تلویزیون آسیب ببیندف هزینه هنگفتی را برای تعمیر تلویزیون متحمل خواهید شد زیرا تعمیر پنل تلویزیون بسیار تخصصی است و نیاز به دقت و تجربه زیادی دارد. در صورتی که جا به جایی تلویزیون و انتقال آن به مرکز تعمیرات برای شما کاری دشوار است می توانید از خدمات مربوط به تعمیر تلویزیون در محل استفاده کنید. در روش تعمیر تلویزیون در محل، کارشناس متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون برای تعمیر تلویزیون در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و در حضور او برای تعمیر تلویزیون اقدام می کند.در صورتی که کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات تلویزیون تشخیص دهد که قطعه یا قطعاتی در بخش سخت افزاری دستگاه نیاز به تعویض دارد مطمئن شوید که برای جایگزینی قطعه آسیب دیده از نمونه قطعات سالم و اورجینال برای دستگاه شما استفاده می شود. استفاده از قطعات غیر اصل در ساختار سخت افزاری هر دستگاهی در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری می شود.

فرایند تعمیرات فریزر از جمله کار هایی است که باید در کم ترین زمان ممکن و به سرعت انجام شود چرا که محتویات و مواد غذایی داخل محفظه فریزر با کار نکردن بیش از چند ساعت فریزر، خراب می شوند بنابراین بهتر است مرکز تعمیرات مطمئنی را بشناسید که در مواقع لازم و ضروری به سرعت با آن ها تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی و آبی نیز از سرویس های مورد نیاز است چرا که کولر ها در فصل های گرم مورد استفاده مداوم قرار می گیرن و ساعات زیادی از شبانه روز روشن هستند و موتور آن ها در حال است. کار کردن مداوم موتور هر دستگاهی احتمال خراب شدن دستگاه را بالا می برد زیر موتور بخش اصلی هر دستگاهی است و با آسیب دیدن موتور ممکن است عملکرد بخش های زیادی از آن دستگاه دچار مشکل شود. در کولر هایی که قابلیت گرمایشی نیز دارند در فصول سرد نیز به طور مداوم در حال استفاده هستند بنابراین این کولر ها نسبت به کولر هایی که فقط قابلیت سرمایشی دارند به سرویس کولر و تعمیر کولر بیشتر نیاز پیدا می کنند.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 18:05

یکی از تاثیرات بسیار مهمی که داستان کودکانه در رشد کودکان دارد، گسترده شدن دایره لغات در ذهن کودک و به دنبال کمک به بهبود حرف زدن کودکان می باشد. خواندن داستان کودکانه برای بچه ها، کلمات و واژگان جدیدی را وارد ذهن آن ها می کند و آن ها با ثبت این کلمات در ذهن خود، سعی در یادگیری تلفط این کلمات می کنند و به این ترتیب گنجینه لغات خود را وسیع تر می کنند.

هر چه داستان های بیشتری برای کودک خوانده شود و با او بیشتر صحبت کنید، سرعت حرف زدن کودکان بالاتر رفته و هوش و مهارت های  کلامی او افزایش پیدا می کند. برای بالا بردن هوش تکلمی در کودکان خود سعی کنید داستان های متفاوت و متنوع برای او بخوانید و هم چنین کلمات را برای او به صورت شمرده شده و واضح بیان کنید تا کودک با تلفظ صحیح آن واژه را یاد بگیرد.

یکی دیگر از تاثیرات خواندن داستان کودکانه بر حرف زدن کودکان، جمله بندی های صحیح در کودکان است. کودک در ابتدا که حرف زدن را یاد می گیرد، در ادای درست کلمات و چسباندن آن ها به هم و تشکیل جمله مشکل دارند و به مرور یاد می گیرند؛ روایت داستان کودکانه برای کودکان، سرعت یادگیری این مهارت ها را بالاتر می برد و کودک زودتر جمله بندی و ترتیب کلمات در جمله را فرا می گیرد.

داستان کودکانه علاوه بر بالا بردن مهارت کلامی در حرف زدن کودکان، باعث بالا رفتن مهارت نوشتاری در آن ها در سنین بالاتر و مدرسه نیز می شود. هر چه کودک داستان های بیشتری شنیده باشد، هوش زبانی و تکلمی او بیشتر تقویت شده و بازی با کلمات را بهتر از سایر همسالان خود یاد می گیرد و در نتیجه نگارش یک متن برای او آسان تر است.

داستان های صوتی کودکانه وولک با شیوه روایتی صحیح برای کودکان، برای بالا بردن این مهارت های کلامی در کودکان بسیار مناسب هستند. والدین عزیز می توانند با مراجعه به سایت voolak و ورود به بخش قصه های کودکانه به انبوهی از داستان در فرمت های مختلف متنی، صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند.
 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 18:01

تعمیر مودم، تعمیر موبایل و تعمیر لپ تاپ از فعالیت های با اهمیت ویژه در جامعه امروزی هستند چرا که مودم، موبایل و لپ تاپ سه وسیله الکترونیکی بسیار پرکاربرد هست و نقش بسیار مهم و پر رنگی در انجام فعالیت های روزانه انسان ها ایفا می کنند. مودم، وسیله ای که ارتباط ابزارات دیگر مانند لپ تاپ و موبایل را با دنیای مجازی و اینترنت برقرار می کند و در صورت خرابی یا به وجود آمدن هر گونه اختلال در عملکرد مودم، ارتباط ما با اینترنت و دنیای مجازی قطع خواهد شد. از آن جایی که انجام بسیاری از فعالیت های ما وابسته به اینترنت است با قطعی ارتباط اینترنت انجام بسیاری از کار ها دشوار و حتی غیر ممکن می شود. بنابراین تعمیر مودم از خدمات بسیار با اهمیت است که باید به صورت تخصصی ارائه شود.

موبایل نیز به عنوان گوشی همراه یکی از وسیله های پرکاربرد امروزی است که به دلیل همراه بودن در تمامی طول روز استفاده از آن به صورت مداوم است بنابراین امکان خرابی موبایل نیز بالا است. موبایل وسیله ارتباطی ای است که در صورت خراب شدن آن سریعا به دنبال راهی برای تعمیر موبایل خود می گردیم. حتی در صورتی که احساس وجود کوچک ترین مشکلی مانند هنک کردن در موبایل خود مشاهده کردید برای تعمیر موبایل خود اقدام کنید تا مشکلات بیشتری به آن وارد نشود. خدمات تعمیر موبایل باید به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در اختیار کاربران قرار بگیرد.

لپ تاپ ها، کامپیوتر های قابل حمل. انجام بعضی فعالیت ها به وسیله گوشی همراه هوشمند ممکن است سخت باشد و بعضی کار های دیگر به طور کلی با گوشی همراه قابل انجام نیستند بنابراین به کامپیوتر نیاز است. لپ تاپ به نوعی کامپیوتر همراه است و شما قادر هستید هرکجا که به آن نیاز دارید به راحتی آن را همراه خود ببرید. استفاده از لپ تاپ نیز تقریبا زیاد است و به دلیل استفاده زیاد احتمال خرابی نیز بالا است. فرآیند تعمیر لپ تاپ باید توسط کارشناس متخصص در این زمینه انجام شود تا باعث به وجود آمدن خسارت بیشتر به دستگاه نشود. بهترین لپ تاپ با بهترین کیفیت موجود در بازار نیز ممکن است به تعمیر نیاز پیدا کند و توجه داشته باشید که دستگاه خود را به مجموعه ای قابل اعتماد و حرفه ای و مجهز به قطعات سخت افزاری اصل بسپارید تا در صورت نیاز به تعویض قطعات سخت افزاری، قطعه غیراصل جایگزین قطعه آسیب دیده دستگاه شما نشود چرا که در دراز مدت قطعه غیراصل باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتر در روند عملکرد لپ تاپ می شود.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت: 22:36

بیش فعالی در کودکان یا اختلال کم توجهی در آن ها به حالتی گفته می شود که در آن کودک دقت و تمرکز کافی برای یادگیری مسائل را نداشته باشد. فعالیت های تحرکی در کودکان بیش فعال بسیار بیشتر از حد معمول بوده و فقدان توجه و میل به دیده شدن در این کودکان بسیار بالاست. بیش فعالی در کودکان به دو نوع اختلال بیش فعالی و اختلال کم توجهی تقسیم می شود. در اختلال بیش فعالی شاهد بیش فعالیتی نظیر تحرکات بیش از حد مانند تحرک دست و پای بی قرار، فعالیت های صدایی مانند ایجاد سر و صدای زیاد با هدف دیده شدن، تحرکات و راه رفتن های بی هدف و مداوم هستیم.

در اختلال کم توجهی بیش فعالی در کودکان بی دقتی در انجام کار ها، حواس پرتی و مسئولیت پذیری کم، فراموش کار بودن تحت تاثیر حواس پرتی، عدم برنامه ریزی در انجام کار ها، گم کردن وسایل شخصی و گوش نکردن به صحبت های دیگران بسیار مشاهده می شود. تشخیص و درمان بیش فعالی در کودکان، باید تا قبل از 7 سالگی و توسط روانپزشک کودک انجام شود.

یکی دیگر از اختلالاتی که ممکن است برای هر کودکی در این سنین اتفاق بیفتد، موضوع ترس در کودکان است. کودک در ابتدای تولد خود اصلا با معنی ترس آشنا نیست و به همین علت از هیچ چیز نمی ترسد و بسیار جسور است؛ اما به مرور و با بزرگتر شدن، از آن جایی که درک کودک از محیط پیرامون خود بیشتر می شود و آگاهی بیشتری نسبت به آدم ها و اطراف خود پیدا می کند، ترس در او ایجاد می شود.

ترس در کودکان انواع مختلفی دارد؛ ترس دور بودن یا از دست دادن والدین، ترس از جداشدن والدین از یکدیگر، ترس از ارتباط با غریبه ها، ترس از موجودات عجیب و متعدد، ترس از دکتر و آمپول، ترس از حمام و سرویس بهداشتی، ترس از تنهایی و... برخی از انواع ترس در کودکان به شمار می آیند. راهکار های متعددی برای مقابله با ترس کودکان، از سوی روانشناسان کودک ارائه شده است که می توانید با مراجعه به آن ها برای درمان و ازبین بردن این اختلال در کودکان اقدام کنید.

ترس در کودکان عواقب گوناگونی برای بچه ها دارد؛ یکی از این عواقب که به وفور در کودکان زیر5 سال دیده می شود، شب ادراری در کودکان است. پدیده ای که وقوع آن تا دو سالگی در کودکان طبیعی است اما تداوم شب ادراری در کودکان، باید توسط والدین آن ها ریشه یابی شود. شب ادراری در کودکان می تواند تحت تاثیر ژنتیک، رژیم غذایی و ترس در کودکان باشد که در این بین ترس کودکان از جایگاه مهم تری برای درمان شب ادراری در کودکان برخوردار است.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 191 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت: 18:25

اگر شما هم جزو والدین پر مشغله ی این روزها هستید که وقت کافی برای خواندن داستان برای کودکان خود ندارید، می توانید برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود از قصه کودکانه صوتی استفاده کنید. قصه کودکانه صوتی نه تنها در وقت و انرژی والدین شاغل صرفه جویی می کند، بلکه یک داستان کودکانه را با شیوه ای کاملا اصولی و رعایت قواعد و اصول مختلف برای بچه ها روایت می کند.

در قصه کودکانه صوتی راوی با استفاده از مهارت های کلامی، داستان را با لحنی درست برای کودکان روایت می کند و کلمات داستان را با تلفظ صحیح و حرفه ای ادا می کند. فن بیانی که راوی در روایت قصه کودکانه صوتی به کار می گیرد، متناسب با درک کودکان بوده و این باعث می شود تا کودکان بهتر داستان را بفهمند و با ماجرای آن درگیر شوند. هم چنین درک بهتر موضوع داستان منجر به ایجاد انگیزه در کودک برای پیگیری و تمرکز روی ادامه داستان نیز می شود.

امروزه یکی دیگ از راه های سرگرم کردن کودکان با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وسعت استفاده از موبایل و تبلت، بازی آنلاین کودکانه است. با یاد دادن بازی های آنلاین به کودکان و دانلود بازی های متناسب با سن آن ها، می توانید کودکان را از همان سنین پایین، با دنیای فناوری و کارکرد های آن آشنا کنید. رعایت بازه زمانی که کودک به بازی آنلاین کودکانه می پردازد، در این موضوع اهمیت ویژه ای دارد؛ زمانی که کودک به بازی آنلاین کودکانه می پردازد نباید از 1 ساعت در طول روز تجاوز کند. رعایت این بازه زمانی برای تمامی کودکان استاندارد می باشد.

علاوه بر بازی های آنلاین، بازی های اجتماعی و گروهی نیز از 2 سالگی به بالا وارد دنیای کودکان می شوند. بازی های گروهی می توانند شامل بازی با همسالان در مهدکودک ها و یا بازی بزرگسالان با کودکان و وقت گذرانی با آن ها باشد. کودکان دوست دارند با پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزرگ و سایر بستگان خود وقت بگذرانند و با آن ها به بازی و سرگرمی بپردازند. این علاقه در بزرگسالان فامیل نیز به وفور دیده می شود؛ و ممکن است بارها در جمع فامیل و مهمانی ها دیده باشید که بزرگسالان کودک را به سمت خود می خوانند تا با او بازی کنند و خود و او را سرگرم کنند.

سایت وولک دارای بازی های متعدد و متناسب با کودکان گروه سنی "الف" می باشد که شما می توانید با مراجعه به این سایت و ورود به بخش بازی های آنلاین کودکانه، به تمامی این بازی های جذاب و سرگرم کننده دسترسی داشته باشید.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت: 18:14

خواندن داستان کودکانه از گذشته تا امروز برای بچه های دوره های مختلف مرسوم بوده است. داستان های کودکانه با موضوعات و مضامین متعددی که متناسب با گروه سنی اطفال هستند،  نگارش شده اند و والدین با خرید این کتاب های داستان کودکانه و خواندن آن برای بچه ها، می توانند کودکان خود را به شنیدن قصه و فرهنگ کتابخوانی علاقه مند کنند.

بچه ها همیشه به شنیدن داستان کودکانه قبل از خواب علاقه مند بوده اند و خواندن داستان کودکانه برای آن ها قبل از خواب، باعث ایجاد آرامش در خواب کودکان می شود. خواب در کودکان در حوزه روانشناسی، یکی از مسائل مهم مرتبط با رشد کودک می باشد و داشتن خواب کافی برای آن ها در رشد جسمی و سلامت روحی و روانی کودکان موثر است.

ساعت خواب در کودکان در ابتدای تولد آن ها بالای 15 ساعت در طول شبانه روز بوده و این بازه به مرور زمان و با رشد کودک کاهش می یابد. از 6 ماهگی به بالا کودک میل بیشتری به بیداری پیدا می کند و دوست دارد ساعات بیشتری در طول شبانه روز بیدار باشد و به بازی و سرگرمی بپردازد. در این دوران والدین برای پر کردن ساعت های خواب کودک، ممکن است به زور کودک بخوابانند که اصلا توصیه نمی شود. بهتر است اجازه بدهید زمانی که کودک کاملا خسته شده آن را بخوابانید تا او خواب آرام تر و دلپذیرتری را تجربه کند.

یکی از عوامل موثر در بیخوابی یا بدخوابی کودکان، شب ادراری کودک می باشد. شب ادراری کودک، عارضه ای است که کودک و والدین او را تحت فشار گذاشته و برای آن ها دردسر های زیادی به وجود می آورد. با انجام تحقیقات متعدد در روانشناسی، ریشه های متعددی برای شب ادراری کودک شناسایی شده اند. عوامل ژنتیکی، رژیم های غذایی نامناسب، استرس و اضطراب کودکان و خواب عمیق در کودکان از جمله دلایل موثر بر بروز شب ادراری کودک به شمار می آیند.

شب ادراری کودک در بچه های 1تا 3 سال طبیعی تر است، اما با بالا رفتن سن کودک و ادامه دار شدن این اختلال در کودکان، والدین باید برای تشخیص علت و درمان شب ادراری کودک خود به روانشناس کودک مراجعه کنند.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 193 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 18:56

تعمیر گوشی، تعمیر کامپیوتر و سرویس لپ تاپ از حرفه های بسیار تخصصی است. امروز با پیشرفت هرچه بیشتر تکنولوژی موبایل ها، کامپیوتر ها و لپ تاپ ها نیز هوشمند تر می شوند و شرکت های سازنده آن ها را با ظرافت بیشتری می سازند. با ظرافت به کار رفته در ساخت این دستگاه های الکترونیکی تعمیر آن ها نیز نیاز به تخصص خاص ویژه خود، دقت بالا و تجربه بسیار دارد.

شرکت های سازنده گوشی های هوشمند بسیار زیاد است و تنوع بسیاری دارند که با یکدیگر تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری جزئی زیادی دارند. تعمیرکار باید به تمامی این تفاوت ها آگاه باشد تا بتواند به طور صحیح دستگاه را عیب یابی کند و سپس اقدامات لازم برای رفع آسیب دیدگی را انجام دهد.

کامپیوتر ها نقش بسیار مهمی در زندگی ما ایفا می کنند زیرا بسیاری از فعالیت ها با گوشی های هوشمند قابل انجام نیستند یا به سختی می توان آن ها را با گوشی انجام داد بنابراین به کامپیوتر نیاز است. استفاده مداوم از هر دستگاهی آن را دچار مشکل می کند، کامپیوتر ها نیز وسیله ای هستند که معمولا زیاد مورد استفاده قرار می گیرند چرا که هر روزه انسان ها تلاش می کنند تا فعالیت های حضوری بیشتری را به وسیله کامپیوتر ها انجام دهند بنابراین خرابی کامپیوتر می تواند مشکلات جدی را در فعالیت های روزمره و حتی شغل ما ایجاد کند. خدمات تعمیر کامپیوتر فعالیتی است که باید به صورت تخصصی برای کاربران ارائه شود زیرا اکثر مردم به آن نیاز پیدا می کنند.

لپ تاپ ها حتی بیشتر از کامپیوتر ها اهمیت دارند چرا که لپ تاپ ها در واقع کامپیوتر هایی با قابلیت حمل آسان هستند و همین ویژگی استفاده و کاربرد آن ها را حتی از کامپیوتر ها نیز بیشتر می کند. در صورتی که احساس وجود کوچک ترین مشکلی در عملکرد لپ تاپ خود احساس کردید برای تعمیر آن اقدام کنید زیرا ممکن است در ابتدا مشکلات بسیار جزئی باشد و با هزینه کم قابل تعمیر باشد اما اگر برای تعمیر آن اقدام نشود باعث مشکل جدی تر در دستگاه شود. سرویس لپ تاپ به این معنی است که حتی اگر دستگاه دچار مشکل نشده است و دچار مشکلات کوچکی مانند گهگاهی هنگ کردن است باید برای سرویس لپ تاپ خود اقدام کنید تا از خراب شدن آن یا به وجود آمدت مشکلات نرم افزاری جدی تر جلوگیری شود.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 166 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 17:45

روایت داستان کودکانه قبل از خواب یا در طول روز برای بچه ها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چراکه تاثیرات داستان کودکانه بر رشد شخصیت کودک بسیار بالا بوده و جنبه های مختلفی از شخصیت کودکان تحت تاثیر قصه هایی که می شنوند، قرار می گیرد. گوش دادن به داستان کودکانه باعث بالا رفتن علاقه کودک به کتاب و کتابخوانی، افزایش گنجینه لغات ذهنی کودک، ارتقاء هوش زبانی کودک و کمک به مهارت های نگارشی کودک در دوران تحصیل و پس از آن می شود.

کودکان از سن 3 سالگی به بعد به شنیدن داستان کودکانه و بازی کردن با دیگران و داشتن همبازی علاقه مند می شوند. بازی با کودک یک رابطه تاثیرگذار دوسویه است؛ یعنی بازی کردن با کودکان هم باعث افزایش روحیه و انگیزه در بزرگسالان می شود و هم هیجانات و انرژی کودک را تخلیه می کند، لذا بازی کردن با کودکان و وقت گذراندن با آن ها برای والدین و بزرگسالان بسیار لذت بخش است. کودکان دارای انرژی بسیار زیادی هستند و دوست دارند این انرژی را در ساعات بیداری خود به طرق مختلفی تخلیه کنند؛ بازی با کودک یکی از آن راه هایی است که می تواند کودک را در تخلیه این انرژی نهفته کمک کند.

بازی هایی که کودکان می توانند انجام دهند، انواع گوناگونی دارد. بازی های فردی، بازی های گروهی، بازی های آنلاین برخی از این انواع بازی های کودکانه هستند. بازی های فردی بیشتر در دوران 6 ماهگی تا یک سالگی کودک رواج دارد. کودک در این دوران به دنبال کشف و درک اتفاقات گوناگون و اشیاء مختلف می باشد و معمولا دوست ندارد کسی را به دنیای اکتشافات خود راه دهد.

گاهی به دلیل ازدیاد کارهای روزمره و نبود وقت کافی، والدین نمی توانند به بازی با کودک خود بپردازند، به همین سبب برای سرگرم کردن کودک از بازی آنلاین کودکانه برای پر کردن زمان بیداری کودک استفاده می کنند.

بازی آنلاین کودکانه شامل بازی های آنلاینی است که متناسب با گروه سنی کودکان، در بستر وب برای آن ها فراهم شده است. والدین می توانند با مراجعه به سایت های کودک یا سایت های بازی آنلاین کودکانه، به این بازی ها دسترسی داشته باشند. بازی های آنلاین کودکانه، متناسب با ذوق، سلیقه، هوش و درک کودکان برای آن ها طراحی و تدوین می شوند و تیم طراحی این بازی ها اصول روانشناختی کودکان را در طراحی آن ها در نظر می گیرند. لذا والدین می توانند با خیالی آسوده بازی های مورد علاقه فرزند خود را در سایت های بازی آنلاین کودکانه جستجو کرده، بازی را به کودک خود یاد داده و برای اوقات فراغت کودک از آن ها استفاده کنند.

دقت داشته باشید در صورت استفاده روزانه از بازی آنلاین کودکانه برای فرزند خود، زمان بازی کودک از یک ساعت بیشتر نشود. 

 

 

 

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 18:00